MY UPDATED SKIN CARE ROUTINE 2017

15:39



Hello lovelies,
Today I am coming with my updated skin care routine. Little disclaimer this is not a payed post and the products I am showing to you improved my skin dramatically  in very little time. Let's talk about my skin type first. I would say that my skin is a  dry/combination skin, few years ago (back in school year 10/11) I struggled a lot with acne however in the period of summer holiday just before I went to college I became highly motivated to get rid of my acne. I tried  a lot of products some of them were better than the other although what helped me the most in this period of time was '' wearing very little makeup, exposing my skin to sun, washing my face with warm water very often (especially the days when I haven't worn any makeup) and the last most important one I stopped touching my face with my hands (which is btw very unhygienic as hands transfer a lot of bacteria)''
If you place these few simple tips in your life then your skin will improve dramatically.
Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do was z moją aktualną pielęgnacja twarzy, dodam tylko że nie jest to spostponowany post i produkty opisane tutaj naprawdę podbiły moje serce i poprawiły moją skórę o 100%. Zaczynając tego posta opowiem wam trochę o mojej skórze.  Więc niestety należ do osób z suchą skórą i również mieszaną nie ważne jak często będę się nawilżać zawsze pierwszą częścią mojego ciała która pierwsza będzie sucha jest moja buzia. Około 2-3 gimnazjum miałam problem z trądzikiem i moim wakacyjnym postanowieniem zanim poszłam do liceum było pozbycie się mojego trądziku.  Używałam mnóstwo produktów, nie które były lepsze niektóre gorsze natomiast trzy czynniki które dramatycznie poprawiły mi skórę były: ''mniej makijażu (zastępować pudry kremami BB) Opalanie buzi i po prostu eksponowanie jej nawet na małe promienie słoneczne, częste mycie twarzy (tym bardziej gdy spędzałam dzień na zewnątrz) oraz chyba najważniejsze oduczenie się nawyku dotykania twarzy. Jak wiece na dłoniach kumuluję się miliony bakterii, dotykając twarzy przenosimy je i infekujemy cerę.
Jeżeli zastosujecie te wskazówki w swojej rutynie wasza cera dramatycznie się poprawi a teraz przechodząc do produktów które utrzymują moją cerę w znakomitym porządku :)




As you can see I use quite few face mask however they all have different impact on my skin, starting with my all time favorite (btw I mentioned this face mask in my old skin routine 
 <a href="http://faimfashion.blogspot.co.uk/2016/01/skin-care.html"> CLICK HERE </a>  and still use it like crazy.


HEALTH & BEAUTY AZTEC SECRET 
Definitely the best deep-cleaning face mask I've ever used, you can see changes in your skin after first use as the mask instantly remove your pores! You need to be very careful especially if you have dry skin like me because the mask drys of your skin massively and could live red marks for up to an hour or two (the best way to do it is to use it just before bed) You need to remember to moisturize straight away or you could end up with dry skin patches (trust me I've been there, it's not very pleasant). However I can guarantee you'll be satisfied with the result.
W jednym z poprzednich postów wspominałam o tej własnie masce do twarzy. Z ta o to maską jestem już związana przez bardzo długi czas. Maska ta działa wspaniale eliminując pory i wypryski. Jedynym minusem tej maski jest fakt że bardzo i to bardzo wysusza skórę, więc jeżeli należysz do osób z podobną cerą do mojej proponuje trzymać maskę 1/2 zalecanego czasu żeby nie podrażnić skóry. Natomiast jest to najlepsza maska jaką kiedykolwiek używałam.

Price: £15




CHANEL HYDRA BEAUTY CREME 
One of my all time favorites when it comes to moisturizing my face. I discovered this product mid September last year,  I read a lot of online reviews before purchasing this product as you obviously don't want to be spending £55 on product that might not even be good. In September I was struggling a lot with dry skin and the moisturizer I was using at the time wasn't enough to solve my issue. I decided to invest into something more pricey and I don;t regret it! This moisturizer literally improved my skin in  a week time. Funny story first three times I used it I wasn't impressed at all, I had more dry skin and it looked rough, I genuinely thought that I was allergic to it. However apparently it was normal as the moisturizer was removing my the dead skin cells from my face. Now that my skin got use too the product I can truly recommend it as the hydration after use is from another world!
Okej wiem jakie pewnie macie zdanie na temat takich drogich kremów, natomiast ja swoje zmieniłam. Nigdy w życiu nie wydałabym tyle pieniędzy na krem do twarzy natomiast muszę przyznać że ten krem polepszył moją skórę o 100%. Jak już wcześniej mówiłam moja skóra jest bardzo sucha z natury, testowałam dużo kremów przez długi czas i nic nie pomagało. W sierpniu wybrałam się do chanel iż koleżanka dala mi próbkę tego kremu i on bardzo mi się spodobał, zanim oczywiście go kupiłam poczytałam mnóstwo recenzji tego produkty i każdy oceniał go na pięć gwiazdek, więc postanowiłam zainwestować w ten o to krem i nie żałuję. Krem sprawdza się doskonale i jest bardzo wystarczalny jest własnie luty a mi jeszcze zostałam 1/4 pudełka. Naprawdę polecam osobą z suchą skóra tak ja moja, naprawdę zobaczycie różnice.

Price: £55


Image result for ELLE FCE80UK
ELLE FCE80UK
You might probably think that this weird devices is some sort of fancy vibrator however I can assure you it's something much better and it changed my skin routine forever! This device is an ultra sound care device. This device stimulate your blood cells and improves blood circulation in your face. This is extremely important as good circulation improves enhance the delivery of oxygen and nutrients to cells. This makes the cells healthier and more efficient. This device basically makes your skin look flawless,100% recommend it!
(The instruction on the product usage is included in the box)
Pewnie myślicie że to jakiś śmieszny wibrator natomiast jest to ultradźwiękowa maszynka do twarzy. Nigdy nie używałam takich produktów i tak szczerzę nie wierzyłam że coś takiego pomaga, do kiedy nie znalazłam tego produktu online z niesamowitymi recenzjami więc postanowiłam go wypróbować.  Podczas używanie tego produktu wasza skóra wibruje a ultradźwięki poprawiają wasze krążenie krwi co jest bardzo ważne iż dobre krążenie krwi dostarcza tlen i odżywcze składniki. To urządzenie wygładza waszą skórę i znakomicie ją poprawia,

https://www.amazon.co.uk/Elle-FCE80UK-Pureo-Ultrasound-Device/dp/B00P2S0FX2



THE BODY SHOP CHINESE GINSENG RICE AND HIMALAYAN CHARCOAL FACE MASK 



CHINESE GINSENG RICE MASK
The Chinese ginseng mask is a full brightening mask. I usually use it after my morning shower to bright up my sleepy skin. This face mask also reduces the redness and pigment of your skin. This is my all the time favorite Brightening mask!
O to moja ulubiona rozświetlająca maska. Wyrównuje ona kolor skóry, nawilża i zmniejszą czerwone wypryski na cerze przy czym niesamowicie ją rozjaśnia nadają cerze wrażenie jakbyśmy użyli nie wiadomo jakiego pudru z rozjaśniaczem. 



CHARCOAL FACE MASK
The charcoal face mask reminds me of my AZTEC SECRET mask however the charcoal mask is not that harsh on your skin, so if you're one of these people with delicate skin and look for something to deep clean your pores and skin this is a perfect pick for you as it won't harm your skin. I personally like using this one when my face is very dry and I can use my AZTEC SECRET mask, these face mask are quite similar however the charcoal mask doesn't deep clean your face as much as AZTEC SECRET does but it still does amazing job! This face mask not only deep clean your skin but also brightness it (something that AZTEC SECRET can't do).
Ta maska jest bardzo podobna to tej pierwszej opisanej maski, natomiast jeżeli macie delikatną skórę ta maska będzie dla was o niebo lepsza. Ta o to maska robią prawie to samo wszystko co pierwsza opisana maska tylko ogóle nie wysusza ona cery, a wręcz przeciwnie ją rozświetla i lekko nawilża.

Price: £15

ZIAJA NUNO GREEN CLAY MASK
This is so far my favorite moisturizing face mask. This face mask gives a deep hydration and reduced enlarged pores. I love using this mask after my AZTEC SECRET mask because it can really moisturize your face well from extreme dehydration! 
Każdy z was chyba już używał masek z ziaji a na pewno tej z zielona glinką, jest to bardzo fajna nie podrażniająca maska która fajnie nawilża naszą cerę. Bardzo lubią ją używać po bardzo wysuszających maskach jako przysłowiową rehabilitację dla mojej cery.

Price: £5


EOS AND VASELINE
I bet all of you heard of EOS and lip Vaseline before. Myself just like others out there use both of these products and they're my favorite lip care products! When it comes to deep moisturizing I think that the Vaseline does it better however the classic Vaseline scent and the fact that you have to dab your finger in the tin (which is extremely unhygienic) I chose EOS more often when I am on the go! 
Następnymi produktami jest EOS i zwykła wazelina do ust. Oba te produkty są bardzo dobre natomiast wazelina jest o niebo lepsza iż nawilża nasze usta o wiele lepiej natomiast jej jedynym minusem jest fakt że w takim o to pudełeczku gromadzi się miliony bakterii iż musi używać palca żeby zaaplikować produkt na usta. Dlatego właśnie wolę nosić moja kulkę EOS która jest prosta w użyciu i również bardzo dobrze nawilża nasze usta.  

EOS Price: £7
Vaseline Price: £2


LUSH LIP SCRUB
This product changed my lip care routine! I never used lip scrubs before and only very recently bought the one from lush. This product is fabulous when it comes to removing dead skin cells from you lips making them looking healthier and brighter than ever! Absolute must have for every girl skin routine
Scrub do ust, nigdy nie używałam takiego produktu do moich ust. Jest to autentyczny skrub do ust który nawilża nasze usta i pozbywa się brzydkiego starego naskórka z powierzchni naszych ust. Bardzo lubię ten produkt i wydaje mi się że każda dziewczyna powinna mieć go w swojej kosmetyczce.

Price: £2

LUSH TEA TREE WATER/TONER
I found this product randomly while cruising around Lush store and it seems like I've been living under a rock for this whole time as a the internet is raring about this product like crazy. I absolutely love using this product and I spray it on my face all the time. This products has a soothing effect on your skin so whenever I feel like my skin is about to get messy I spray it all over my face and it's fine. 100% RECOMMEND IT! 
Ten produkt jest to toner do twarzy. Jest to produkt Kojący naszą cerę po na przykład całym dniu noszenia makijażu lub wszelakich podrażnieniach. Produkt tej jest bardzo przyjemny dla naszej cery i również ją wygładzą eliminując zaczerwienia. Naprawdę polecam.

Price: £6



THE BODY SHOP ELDERFLOWER UNPERFUMED EYE GEL

Best eye gel I used in my whole life. This eye gel doesn't irritate my eyes and leaves this newborn baby effect on my eyes! I love using this product in the morning just before applying my makeup because it reduces the puffiness underneath my eyes and also make my eyes look awake and much more brighter. The product is very cold which gives your skin a very nice soothing effect especially in the morning.
Żel po oczy. Nigdy nie używałam żeli po oczy do póki nie zakupiłam tego i naprawdę mi się spodobał. Ten produkt również jest bardzo kojący dla naszych oczu oraz rozjaśnia i redukuję sińce po oczami. Kiedy pierwszy raz nakładamy ten o to produkt jest on bardzo zimny wiec jest perfekcyjny do używanie rano dla przebudzenia naszych oczu.

Price: £8

This is must be all of my updated skincare routine. I am really hoping that I haven't missed anything because there's so many products that I always try out on my skin. I hope that you find this post useful and try out some of these products. Please if you know any good products for my skin type please don't be shy to leave a comment below, I am looking forward to trying some of your favorites out.
Więc to by było na tyle jeżeli chodzi o moją rutynę, mam nadzieję że wpis się wam podobał i przetestujecie coś z tych produktów. Napiszcie mi w komentarzach jeżeli używaliście jakiś z tych produktów i jak wam służyły. Proszę jeżeli również macie podobną skórę do mojej napiszcie wasze ulubione produkty chętnie coś przetestuje :).

Lots of love 
Clauds xo


You Might Also Like

27 comments

  1. Uwielbiam tą maskę z ziaji! Pozdrowienia z zszywki :)))

    ReplyDelete
  2. Te kosmetyki <3 Szczególnie krem z Chanel,powalający, jak i jego cena :)
    Zapraszam i buziaki od VISSIEN-klik

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam tą maskę z ziaji, mam całą serię nuno i pokochałam ją całym sercem :)

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też ja uwielbiam ale problem z dostępnościa u mnie :( x

      Delete
  4. Your skin care routine looks really promising! Thanks for sharing :)

    http://lifewithmins.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Staram się cały czas poprawić stan mojej cery, wypróbuję Twoje porady :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  6. Ja z twarzą nie mam aż takich problemów, ale za to wszystko wychodzi mi na plecy ;/ muszę poszukać u siebie tej maski z ziaji. Pozdrawiam ;*
    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi ostatnio tez, nie mam pojecia co z tym zrobic 😩X

      Delete
  7. I am a HUGE FAN of the body shop charcoal mask - it's so good! Thanks for sharing will definitely try out some of these x

    Aicha | www.thefashionheist.com

    ReplyDelete
  8. Ja ostatnio postawiłam na totalny minimalizm. I też przeszło mi na plecy. Yay / S.

    ReplyDelete
  9. I love the body shop face masks! My absolute favourites, you should try the wild rose!

    ReplyDelete
  10. Świetne recenzje jest, co próbować :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I absolutely love your blog.
    I definitely follow you :)

    Nothing but Chrissi | Instagram

    ReplyDelete
  12. Jestem ciekawa tej maszynki do twarzy. Nie znam żadnego z tych produktów. Ja używam z firmy Ziaja - kurację antybakteryjną i to mi wystarcza. Mimo, że ciągle dotykam rękami twarz to nie mam jakiegos wielkiego problemu z cerą i moja utyna jest bardzo ograniczona :D
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazdroszcze, a co do maszynki jest warta zakupu xx

      Delete
  13. Bardzo ciekawy post. Przyznam szczerze, iż o wielu produktach słyszę po raz pierwszy. Muszę koniecznie poczytać o polecanych przez Ciebie maseczkach, bo też mam czasami okresy kiedy moja cera się buntuje i potrzebuje slecjalnej pielęgnacji.

    BTW dzięki za wizytę na moim blogu. Dopiero zaczynam swoją przygodę, ale mam nadzieję, że będziesz do mnie z przyjemnością wracać :)

    Pozdrawiam,
    Marta

    http://travel-fashion-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *