CHILLA

21:19

Hej!

Godzina 21, jutro egzamin życia a ja edytuje post na bloga. Strasznie się denerwuję bo jest to z jeden z najważniejszych egzaminów jaki zrobię w całym moim życiu, mowa o Angielskim :(. Należąc do osób wydaje mi się dość licznego grona które nie umieją radzić sobie ze stresem, obgryzam paznokcie i próbuje zabić czas tak zwanym "niczym". Wiem że w tym momencie powinna robić ostre powtórki ale cóż brak koncentracji to jedna z moich wad.

Ostatnio czuję jakby moja nerwica się pogorszała modle się żeby jakoś przetrwać te dwa ostatnie tygodnie w college bo zmęczenie psychiczne jest moim zdaniem gorsze jak zmęczenie fizyczne i dobija mnie ono zdecydowanie bardziej. Potrzebuję odpoczynku (którym w moim przypadku będą wakacje)  a zarazem wakacyjnego zajęcia. Musi to być coś nowego, coś inspirującego, coś czego jeszcze nie robiłam i najważniejsze coś co poprawi mi humor i samopoczucie. Może coś polecicie? a może macie jakieś sposoby na radzenie sobie z nerwicą?

Trochę nie w temacie i jakoś ten post chaotyczny natomiast obecnie pracuje a właściwie to mam dwie prace (tak wiem dwie prace, plus college w wieku 17 lat to dość sporo). W weekendy i po szkole pracuje w jako asystent/superwizor  parząc kawę i herbatę równocześnie sprawdzając czy zadania wszystkich pracowników są dopięte na ostatni guzik. Natomiast następna pracę zaczyna w ten piątek i będę pracować w Banku a dokładniej dział strategii i marketingu. Jestem mega podekscytowana ale też trochę przerażona bo jest to jedna z poważniejszych i odpowiedzialnych prac jakie w życiu miałam.

Jakie macie plany na wakacje, chętnie poczytam może coś dla siebie podpatrzę bo jak na razie nie mam bladego pojęcia co będę robić prócz muzycznych festiwali jak: wireless w Londynie oraz Wild Life w Brighton.

A teraz zostawiam was z jednymi z najładniejszymi zdjęciami :)

Fotograf : TOM YOUNGER
 
 
 

(lol pls ppl don't mind this one aha)



















Leather Jacket - TOPSHOP
Jeans - PULL&BEAR
Shoes - NEW LOOK
T-shirt - H&M
Sunglasses - RAYBAN
Choker - NEW LOOK
 
 
ZAOBSERWUJ, NASTĘPNY POST TO ROZADNIE :)

You Might Also Like

22 comments

  1. Aaa swietne spodnie! Dlugo takich szukalam i ostatecznie nie znalazlam ;(
    Ale pieknie wygladasz!Buty genialne ;)

    https://erganne.wordpress.com/

    ReplyDelete
  2. Powodzenia! Ja kiedy się stresuje biore "positivum" takie tabletki ziołowe, uspokajają wewnętrznie i nie usypiają ;) Super look! Pozdrawiam ;*
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Piękne spodnie. Kiedyś napisałam nawet post o mom jeans. Szkoda, ze moja sylwetka się do takich nie nadaje :( powodzenia na egzaminie!
    talikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki! A te spodnie pasują na każdy typ figury :)

      Delete
  4. Genialne spodnie :o Świetna stylizacja ;) Poza tym gratuluję takiej mobilności z twojej strony. Dwie prace, szkoła i jeszcze prowadzenie tak świetnego bloga... Pozdrawiam cię bardzo serdecznie <3

    http://sweetheart-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Seriously love this, the heels look so comfy I love them! Your blog is really great, you seem so lovely too, let me know if you would like to keep in touch I love meeting new blogger friends! x

    adelelydia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetna stylizacja!!! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  7. Ja sama mam problemy ze stresem i jeszcze nie znalazłam niczego, co by mi pomagało :D
    Spodnie cudowne!
    Mój blog

    ReplyDelete
  8. Those jeans are too groovy! Great outfit lovely x

    Aicha | The Fashion Heist

    ReplyDelete
  9. Jak pięknie i klasycznie <3

    kochamjesc98.blogspot.com

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *