SKIN CARE

19:28





Godzina 19:30 a ja miałam robić projekt na lekcje biznesu i zarządzania, niestety nie mam pojęcia jak się do tego zabrać (może jak zwykle mi się nie chcę) więc pomyślałam że podzielę się z wami moja obecną pielęgnacją twarzy i ciała w tańszej edycji, która bardzo mi służy.
(Segregacja kosmetyków)



KOSMETYKI DO CIAŁA

Moimi ulubieńcami oraz całkowitymi i czemu trzeba przyznać tańszymi zamiennikami firmy i maseł do ciała z ''the body shop'' stała się firma ''real extracts''. Masełka i żele do kąpieli są o połowę tańsze, zapach utrzymuje się przez ten sam okres no i oczywiście super nawilżają. 

 KOSMETYKI DO TWARZY


Jak widać na zdjęciu całkiem sporo kosmetyków do pielęgnacji twarzy, więc postanowiłam podzielić je na 3 kategorie żeby szybciej i bardziej skuteczniej można było je opisać: '' Make-up removers'', ''Face wash & clearance '' i '' Moisturisers".

Make-up removers:

Najważniejszą rzeczą o której zawsze trzeba pamiętać przed snem to zmycie całego makijażu, wiem że czasami jest się tak zmęczonym że najczęściej się o tym zapomina lub nie ma się ochoty żeby to zrobić, niestety jeżeli chcemy aby nasza skóra była zdrowa  musimy o tym pamiętać. Najlepszym sposobem jest położenie płynu do makijażu przy łóżku i kilka wacików i jeżeli naprawdę nie chcę się nam wstać do łazienki żeby zmyć cały makijaż, po prostu nalać trochę płynu na wacik i ściągnąć makijaż, co pozwoli naszej skórze oddychać i regenerować się podczas snu. Moimi stałymi ulubieńcami są płyn do demakijażu z ''ziaji'' do skóry wrażliwej oraz płyn micelarny ''Garnier''. Moim zdaniem oba produkty są zarówno skuteczne jeżeli chodzi o zmywanie makijażu natomiast moim zdaniem płyn ''Garnier'' daje naszej skórze trochę nawilżenia.


Face wash & clearance 

Zdecydowanie moimi ulubionymi produktami do pielęgnacji twarzy są produkty z '' Neutrogena'', jeżeli jak ja macie problemy z wągrami w okolicy nosa, policzków czy brody bardzo polecam scrubby oraz zwykły płyn do mycia twarzy z tej o to firmy. Kosmetyków tych używałam
 od okresu po wakacyjnego kiedy niestety przez podróże i zmianę klimatu oraz wody strasznie mnie wysypało. Po mniej więcej dwóch tygodniach od używanie tych produktów skóra wróciła do normy.

Na zdjęciu jest też widoczny mały kartonik z firmy ''dermav10'' w opakowaniu znajdują się plastry które naklejamy na nos, i po oderwaniu ich nasze wągry znikają, Jest to bardzo dobry produkt natomiast nie polecam używać go więcej niż raz w tygodniu aż strasznie wysusza nasz naskórek.


Moisturiser 

Vaseline (Wazelina)  której niestety nie ma na zdjęciu powyżej nadaję się niesamowicie świetnie do codziennego nawilżania ust w czym sprawdza się doskonale i daje śliczny zdrowy połysk naszym ustom.

Ostatnią i chyba największym ulubieńcem jest krem nawilżający do twarzy z ''Neutrogena'', pomimo 
super nawilżenia krem ten redukuję wągry oraz inne wypryski na twarzy, na razie testując drogie kosmetyki  różnych firm nie znalazłam kremu który był by tak dobry jak ten.



MASKI DO TWARZY


HOLY GROUND!! Chyba znalazłam najlepszą maskę do twarzy jaką można było sobie wymarzyć, bez żadnych żartów nie ma nic lepszego niż ten o to produkt '' health & beauty Aztec secret, Indian
healing mask''. Maska ta działa rewelacyjnie czyszcząc naszą skórę w 100%, trzeba wymieszać ją tylko z wodą lub octem jabłkowym i rozsmarować na twarzy. Te o to maseczkę trzymamy 10-15min i zmywamy letnią wodą, rezultaty widać po pierwszym użyciu iż już wtedy po żadnych niedoskonałościach nie ma śladu! Jedynym minusem o to tej maseczki jest fakt że jak nigdy wcześniej nasza skóra jest bardzo wysuszona więc nie ma mowy o nie zaaplikowaniu kremu nawilżającego po użyciu tego bóstwa. Nie muszę również wspominać o wydajności tego pudełka iż używajac go od ponad 3 miesięcy 1-2 razy w tygodniu nawet nie zużyłam 1/4 produkty, więc jest ona niesamowicie wydajna.

                                                


                                         

                                        DODAJ MNIE NA SNAPCHACIE SKANUJĄC KOD

You Might Also Like

54 comments

  1. Replies
    1. Kiedyś Bardzo je lubiłam natomiast po czasie znalazłam ich lepsze zamienniki :)

      Delete
  2. czy ta maska jest dostępna w Polsce? szukam na necie i nie moge znalezc, a warto by bylo wyprobowac, bo tak ja wychwalasz ze az mnie zachecilas:) dzieki za odwiedziny u mnie jak zawsze zapraszam po inspiracje na www.lipsonheels.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, można ją kupić tu" KLIK Za jedyne 24,89zł a starcza na jakiś rok:)

      Delete
  3. I used the face mask and it is actually really good and I do recommend it

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know it's one of the best face masks I've ever used, totally recommend it!

      Delete
  4. O muszę wypróbować ta maskę :))

    ReplyDelete
  5. Krem do twarzy jest fajny :)
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Również bardzo lubię, posiadam jego dwie wersje ''classic'' i ''grapefruit'' jednak te wolę bardziej :)

      Delete
  6. Chętnie wypróbuję kilka z nich ;)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://xlivi00.blogspot.com/?m=0

    ReplyDelete
  7. Chętnie któryś z kosmetyków wypróbuję :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak koleżance u góry, tobie również polecam maskę :)

      Delete
  8. Uwielbiam wszelkie twarzowe maseczki :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    ReplyDelete
  9. Świetne kosmetyki ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ciekawie się prezentują te kosmetyki :)!
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  11. Dużo tu fajnych rzeczy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Woow :o
    Dużo tych Rzeczy :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Moja siostra używa kilka z tych kosmetyków!

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    ReplyDelete
  14. Ja bardzo lubię ten płyn micelarny z garniera! Ostatnio mi się skończył więc chciałam wypróbować 'zieloną' wersję tego płynu haha! Ja polubiłam się z maskami do twarzy z ziaji :D Mój Blog - klik

    ReplyDelete
  15. Ja nie wyobrażam sobie położyć się spać w pełnym makijażu, dlatego zawsze zmywam go płynami z Garniera, albo Tołpy. :)
    sajecka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również ale wiem jak często nie chętnie się zmywa makijaż i niestety jak dużo dziewczyn w nim śpi :)

      Delete
  16. Wow, ile kosmetyków :) Niestety nie mam żadnego z nich, a wydają się być bardzo fajne :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. sporo ich :D

    wspólna obserwacja? :) ja już obserwuję i liczę na rewanżyk :) pozdrawiam :* :):)

    http://pazzz21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja musze zmyś makijaż :O
    Zapraszam do nas i zachęcam do obserwowania !:)

    http://treamicii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Uwielbiam płyn do demakijażu z Garniera, a produkty z Neutrogeny chciałabym przetestować, kuszą i to bardzo haha :)
    maddelines.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo polecam zwykła klasyczną serie produktów z Neutrogeny do cery wrażliwej natomiast jeżeli masz cerę normalną grejpfrutowa wersja powinna bardziej przypaść ci do gustu :)

      Delete
  20. Wcześniej nie znałam żadnego z tych kosmetyków (moje rozpoznanie w tej dziedzinie ma poziom -5 hah), ale już na początku zaciekawiłaś mnie tymi produktami z real extracts. Uwielbiam wszelkiego rodzaju żele i masła do ciała o owocowych zapachach więc koniecznie muszę wypróbować! :)

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niespełna rok temu swoją dziedzinę w tej kwesti oceniłabym poziomem -10 :)

      Delete
  21. Ile cudownych kosmetyków! Bardzo ciekawy wpis :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  22. Niektóre produkty kojarzę ;]

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *