BEST OF READY TO WEAR SPRING 2017

19:59


Hi lovelies,
Today I am coming with my best of  ''ready to wear''  spring 2017. I thought I could make my blog a bit more interesting if I stop posting pictures of myself and let you all enjoy some of the amazing outfits for this spring! In all seriousness I really enjoy watching cat walks and I thought these particular pieces are just great.  Most of you probably seen some of them already but for those who haven't seen it yet, enjoy!
Dzisiaj przychodzę do was z najlepszymi ''ready to wear'' wiosna 2017. Pomyślałam że dla urozmaicenie bloga zrobię coś innego zamiast dodawanie swoich zdjęć i podzielę się z wami najlepszymi (jak dla mnie) strojami na wiosnę tego roku. Kto wie może coś upatrzycie lub się zainspirujecie? Na pewno większość z was widziała co po niektóre z tych strojów natomiast dla tych którzy jeszcze nie widzieli, miłego oglądania!



(BALMAIN  ''READY TO WEAR SPRING 2017")

(RALPH LAUREN  ''READY TO WEAR SPRING 2017")

(TOMMY HILFIGER ''READY TO WEAR SPRING 2017")

(CHANEL ''READY TO WEAR SPRING 2017")

(LOUIS VUITTON ''READY TO WEAR SPRING 2017")
(DOLCE GABBANA ''READY TO WEAR SPRING 2017")

PICTURES- VOGUE.

You Might Also Like

20 comments

  1. Uwielbiam oglądać takie relacje, sklejki z pokazów!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Some of them look funny, but oh well...it's fashion :D I really enjoy watching cat walks too, there's just something so interesting in them :D
    http://skokiem-po-marzenia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Love it! So much inspiration!

    Vanessa x | www.springlilies.com

    ReplyDelete
  4. wszystkie stylizacje dla mnie to ogromna inspiracja ;3 a te ciala modelek- marzenie <3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Jeju większość stylizacji jest cudownych ♥
    Mój Blog

    ReplyDelete
  6. Mix takich relacji z pokazów jest mega inspirujący. W moim kierunku przemawiają kolekcje Dolce&Gabany, THilfigera oraz Balmain, które zdecydowanie trafiają w oje gusta. Nie da się ukryć, że tych sylwetek można tylko pozazdrościć...

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Tommy Hilfiger kroluje tego roku! :)
    Zapraszam na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia!

    violaroth.com

    ReplyDelete
  8. Wszystkie stylizacje są przepiękne i bardzo inspirujące :D Kocham oglądać takie sklejki z pokazów !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/2017/02/valentines-day.html?m=1#comment-form

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam oglądać te pokazy ;)
    Mój blog

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *