DENIM

23:30

Hello lovelies,

It's currently Valentines eve when I am writing this post and I have to say I  am extremely tired, I'm literally struggling to see the keyboard. I can't remember when was the last time I was so highly motivated to work on something so hard. With my new years resolution I decided to be more consistent with my blog. I genuinely felt bad for not posting here mainly because I really enjoy doing it. I don't think any of you would believe in how busy I am now days and how little time I have left for things I really enjoy doing. From the beginning of  February I decided to change my day schedule, just so I end up with at least 1h spare to do something here. It obviously doesn't mean that I will be posting here everyday as most of the post take more than 3h to be finished. However I am going to try keep it to minimum 2-3  posts a week. Hopefully my new objective won't be one of those ''flash in the pans''. This time I believe I can do it.
Jest właśnie noc walentynkowa kiedy piszę tego posta, muszę przyznać że jestem tak zmęczona że ledwo widzę klawiaturę natomiast nie pamiętam kiedy ostatni raz byłam tak zmotywowana żeby nad czymś pracować. Z moimi noworocznymi postanowieniami postanowiłam że będę tutaj bardziej aktywna, więcej niż połowa z was pewnie by mi nie uwierzyła gdybym powiedziała jak mało czasu mam dla siebie i na rzeczy które naprawdę lubię robić. Natomiast od lutego tego roku postanowiłam to zmienić zaczynając z rozplanowaniem mojego planu dnia tak żeby zostać przynajmniej z godziną na bloga dziennie. Oczywiście to nie oznacza że mając te godzinę dziennie będę postować codziennie ponieważ każdy dobrze wie że zrobienie takiego postu to nie jest to robota na godzinne a wręcz przeciwnie przynajmniej trzy. Mam nadzieję że uda mi się w tygodniu opublikować przynajmniej 2 do 3 postów. Trzymajcie kciuki za mój słomiany zapał. Tym razem mam przeczucie że mi się uda.











DENIM - BERSHKA
TOP - BERSHKA
JEANS - ZARA
BELT - H&M
BAG - KATE SPADE
BOOTS - TK MAXX

You Might Also Like

46 comments

  1. Trzymam kciuki żeby się udało! Świetne buty, nie ma lepszego sklepu niż Tk Maxx :)

    ReplyDelete
  2. Jejku ale piękne zdjęcia :)
    Super wyglądasz - bluzeczka piękna:)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    ReplyDelete
  3. amazing post!!! Really like the bag!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. masz świetny blog i cieszę się ,że natrafiłam na niego bo bardzo podoba m się Twój styl ;)
    http://mademoiselleshirley.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. stylizacja cudowna- idealnie wyważona, prosta, z klasą :) magia!

    miłego dnia, pozdrawiam!
    http://justemsi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Great edgy look. Love the jacket.

    deffinatlyshaz.co.zw

    ReplyDelete
  7. Love the outfit, it's casual and looks soo comfortable, that bag thouugh!!

    Kisses,
    www.livelaughloveandmakeup.com

    ReplyDelete
  8. Trzymam kciuki! Dżinsowa kurteczka przepiękna! :D
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  9. Co za owocny walentynkowy wieczór. Warto moim zdaniem poświęcić trochę czasu na tworzenie czegoś fajnego bo to nas wzbogaca :) trzymam kciuki ! PS fajne spodnie!

    ReplyDelete
  10. Beautiful look, Dear<3
    I'd be happy friendship blogs.
    Julia Shkvo

    ReplyDelete
  11. So cool and stylish! Love this look!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete
  12. No to powodzenia w rozplanowywaniu dnia tak aby została godzina dziennie na bloga :)
    Ps. Świetne zdjęcia! :)
    Mój blog - Klik

    ReplyDelete
  13. Śliczne zdjęcia! Powodzeniu w tym postanowieniu <3

    Zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  14. Jak ja kocham katanki! A w takim casual'owym wydaniu najbardziej <3
    Powodzenia w dalszej pracy nad blogiem i abyś podołała swoim chęciom :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny post, więc obserwuję :)

    pozdrawiam, Podkowaa

    ReplyDelete
  15. Bardzo fajne zdjęcia.
    W takim razie trzymam za Ciebie kciuki aby udało Ci się z tą systematycznością na blogu :)

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia! Świetna stylizacja:)

    ReplyDelete
  17. You look absolutely stunning girl! Great styling!! Thanks for the inspiration!
    Have a fabulous weekend darling! xx
    Much love, Len
    www.lenparent.com

    ReplyDelete
  18. This outfit is gorgeous, it looks so nice! You have such a great taste.

    Amy;
    Little Moon Elephant

    ReplyDelete
  19. Prześliczne zdjęcia :) Te pierwsze zdjęcie jak z jakieś magazynu!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Denims are my favorite outfits. It suits on everyone. The outfit you have wore is just outstanding. You can even try Boho dresses, they are really beautiful.

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *