FASHION

13:00



Hej dziewczyny.
U mnie dzisiaj okropna pogoda od rana lało, zero słońca i nie zapowiada się żebym gdziekolwiek wychodziła, w planach mam dziś spędzić cały dzień w domu i oglądać trochę Netflix (obecnie moja zajawka jest serial '' once upon a time'' ). Więc jeżeli dzisiaj nie mam żadnych planów postanowiłam wrzucić posta tutaj jeden dzień szybciej niż miałam to w planach, mam nadzieję że wam się spodoba
Hey girlie's.
The weather here is terrible, since early morning I heard the rain hitting my bedroom window (so yeah I didn't get to sleep for too  long). Since I realised my plans have been ruined because of the crappy weather I decided to spend all day at home watching some Netflix (currently my thing is  ''once upon a time''), So yeah as I'm not doing anything today I thought I could add some pictures from yesterday, hope y'all like it :).
















 Jumpsuit/Kombinezon H&M -
 H&M http://www.hm.com/gb/product/91364?article=91364-B&cm_mmc=pla-_-gb-_-ladies_divided_dresses_jumpsuits-_-91364&cm_mmc=adwords-_-uk-_-brand-_-&gclid=Cj0KEQjw58ytBRDMg-HVn4LuqasBEiQAhPkhuiPE_oTlsenN5Ror8LHY9z2chzLBHdcnl500KlsQHfEaAjaP8P8HAQ

Hat/Kapelusz  eBay - http://www.ebay.co.uk/itm/171762065693?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=470714392033&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Denim Jacket/Kurtka Jeansowa New look -
http://www.newlook.com/shop/womens/jackets-and-coats/blue-denim-jacket-_322459440?extcam=UK_PPC_PLA_3224622_CR_55262558794_DV_c&tmcampid=155&tmad=c&tmplaceref=UK_PPC_PLA_3224622_CR_55262558794_DV_c&gclid=Cj0KEQjw58ytBRDMg-HVn4LuqasBEiQAhPkhuqX4_hErg5hZaRbm2A4rHpvly8tIxCX_lWkGYHj9jwIaAtDU8P8HAQ

Shoes - low tops converse 



PHOTO CREDIT - VICTORIA J.

You Might Also Like

72 comments

  1. ŚWIETNE ZDJĘCIA CLAUDIA:)

    ReplyDelete
  2. I love your blog and your personality, keep going!

    Izabell | SSleek /KLIK/

    PS: follow for follow? Let me know, I always follow back!

    ReplyDelete
  3. Fajne okulary :)

    vanillia96.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. fajna stylizacja! U mnie dzisiaj niestety również deszczowo i na dodatek zimno :( Ja teraz właśnie oglądam Orange is the New black. też fajny serial :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    ReplyDelete
    Replies
    1. O matko uwielbiam Orange is the new black!!

      Delete
  5. Genialna stylizacja, najbardziej podoba mi się katanka.

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie pogoda taka sama.. :c
    Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się to tło na pierwszych kilku :D
    xoxo // mój blog

    ReplyDelete
  7. U mnie pogoda też dzisiaj nie jest najlepsza, dlatego też dzisiejszy dzień spędzam w domu :)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehh jak widać wszędzie :/
      Dziękuje bardzo :*

      Delete
  8. Nie słyszałam o tym serialu :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam "Once Upon A Time" !! Hook wymiata takie ciacho :D Ale pomijajac moje zapedy naprawde swietny serial :D U mnie od rana leje ale pomimo tego bylam na wycieczce.. w muzeum ale cssi :D
    Swietne zdjecia :)

    Versjada (KLIK)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie Hook jest boski!
      Dziękuje bardzo :*

      Delete
  10. Masz rację, z tą pogodą idze zwariować, ze skrajności w skrajność grrrrr
    Zdjęcia na tle tych kolorowych domków, są piękne- meeeeega klimatyczne! :) gdzieś przy plaży robione, zgadłam? :D

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jets modnie i stylowo :) większość dziewczyn powinna brać z Ciebie przykład, bo nie przekombinowałaś, tak jak bywa na większości blogów :/

    Bardzo podoba mi się kapelusz i okulary- dodają szyku i elegancji :)

    Wyglądasz fantastycznie! :) :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo kochana!, Zdjęcia były robione w Brighton które jest własnie znane z tych kolorowych plażowych budek :).

      Delete
  11. Oj, z pogodą to kiepsko. Wróciłam do Polski i od razu, nie 35 stopni, tylko ze 20, deszcz, wichura,... Fajny outfit :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Strasznie kiepsko, liczyłam na gorącą pogodę a w zamian otrzymuję deszcz i wichurę.. Dziękuje bardzo :)

      Delete
  12. Oj, z pogodą to kiepsko. Wróciłam do Polski i od razu, nie 35 stopni, tylko ze 20, deszcz, wichura,... Fajny outfit :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  13. Super stylizacja, bardzo mi się podoba :) Piękny kapelusz :)


    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    ReplyDelete
  14. Świetna stylizacja ! Bardzo podobają mi się zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://zuuuzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Cudny anturaż do sesji ;) www.Just-Kuba.blogspot.com - check it out ;)

    ReplyDelete
  16. Cudowne zdjęcia, jesteś strasznie zgrabna :*
    Zapraszam do siebie :*
    kaanaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne zdjęcia. Ten kapelusz jest genialny! Miejsce na zdjęcie tez udane :) U mnie niestety dawno nie padał deszcz, a przyadłoby się :/
    [klik]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zazdroszczę pewnie masz piękną pogodę! :(

      Delete
  19. Świetne zdjęcia!
    Ślicznie wyglądasz!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Cudownie wyglądasz, oczu oderwać nie można:)
    Mój blog, zapraszam:) KLIK

    ReplyDelete
  21. Zdjęcia są fantastyczne! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje, mnie się tez bardzo podobają :)

      Delete
  22. Dobry kapelusz! I fajnie sie prezentujesz na tle tych pasów :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie: KLIK

    ReplyDelete
  23. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    ReplyDelete
  24. Świetne zdjęcia.
    Wpadniesz?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. super wyglądasz, świetne są te buty!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  26. U mnie na szczęście pogoda się poprawiła. Świetna stylizacja! :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. świetna notka ,czekam na nastepna :)))))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. ten kapelusz Ci bardzo pasuje! A tło do zdjęć genialne!;)
    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki;)

    ReplyDelete
  29. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    ReplyDelete
  30. Cudownie zdjęcia ;)

    Zapraszam , nowy post ;) http://www.milosczycieszkola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. U mnie niestety pogoda też nie dopisuje i cały czas pada :')
    Stylizacja świetna, od dawna zabieram się do kupna takiego kapelusza :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia na tle w paski wyglądają genialnie :)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam izzy-bblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Zakochalam sie w tym outficie *,*
    sherwootblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Great post! I love the photos and the hat really suits you =)

    Love, Héloise
    Et Omnia Vanitas

    ReplyDelete
  36. Bardzo ładny kapelusz! Sama myślę nad zakupem takiego.

    Nowy Post!- Klik!

    ReplyDelete
  37. Świetny post ! Niesamowity blog ;)
    Zapraszam do mnie będzie m bardzo miło jeśli zostawisz p sobie komentarz ;)
    Jeśli zaobserwujesz odwdzięczę się ;) http://natashastyle999.blogspot.com/2015/08/haul-zakupowy.html?showComment=1438523412728#c2290712252821392066

    ReplyDelete
  38. Jakie cudowne zdjęcia!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    ReplyDelete
  39. Śliczny look ta sukienka poprostu boska!
    Jak-w-niebiosach.blogspot

    ReplyDelete
  40. super zdjęcia! :)
    http://carodle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. ŚWIETNY POST *.* Pierwszy raz u Ciebie i muszę powiedzieć że podoba mi się Twój blog ♥
    Zapraszam i do mnie : just-pretty-style.blogspot.com/

    ReplyDelete

Popular Posts

Translate

Contact Form

Name

Email *

Message *